Sisällön tarjoaa Blogger.

Meidän vuosi

Toi tullessaan iloa,itkua,naurua,pettymyksiä,väsymystä ja paljon rakkautta. Olen kiitollinen siitä,että mulla on ihanat lapset, vaikka ne välillä saavatkin äidin pinnan kireälle. Kiitollinen olen myös miehestäni,joka on jaksanut kuunnella mun kiukuttelua, auttanut ja tukenut arjen jokaisena päivänä. Voin kertoa,ettei aina ole helppoa kantaa poikaystävän titteliä.Tai ylipäätään elää lapsiperheessä ja sitten vielä pitää parisuhdetta kasassa.Vuosi toi mukanaan myös muutoksia meidän arkeen. Mä aloitin opiskelut syksyllä. Tuukka jatkoi samassa hoitopaikassa ja Elias aloitti perhepäivähoitajalla. Välillä tämän kaiken keskellä mietin,että jaksanko enää jatkaa tämän blogin kirjoittamista. Tästä sitten vähän parannettavaa  ensi vuoteen. Kovasti tahtoisin kirjoitella ja monet yhteistyöt ovat tuoneet siihen puhtia, mutta välillä tuntuu, ettei aika vaan yksinkertaisesti millään riitä.





Kurkistus meidän keittiöön. Rakastan meidän kotia <3

Olen muistaakseni jossain postauksessa jo kertonutkin, että muutimme uuteen kotiin. Tämä on perus kerrostalo kolmio mikä on rempattu. Alin kerros tietenkin ja takapihalla leikkipuisto. Muistan kun näin tämän asunnon ensimmäistä kertaa. Voin kertoa,että tässä oli rakkautta ensisilmäyksellä. 







Ennen joulua osallistuin muutamiin arvontoihin, koska olen arvontahaukka. Jokunen palkintokin ennätti tulla jouluksi kotiin. Aattoa vietimme mun isäpuolen luona Perttelissä. Meillä oli tosi hyvä porukka ja päiväkin sujui oikein rattoisasti. Täytyy tosin seuraavina vuosina ehkä olla vaan yhdessä paikkaa. Matkustimme nimittäin autolla pariinkin paikkaan ennen varsinaista juhlapaikkaa. Tosin hautausmaa vaan kuuluu meidän jokaiseen jouluun, koska äiti ja Mirella. <3

Ensivuonna lupaan kirjoittaa ahkerammin blogiani. Ehkä myös syödä terveellisemmin. 

Ihanaa Alkavaa vuotta kaikille ihanille lukijoilleni. Olen todella kiitollinen jokaisesta teistä. <3

Ei kommentteja